Lauren Conrad Style & Beauty

sam_2403_thumb

Voor Sinterklaas heb ik deze twee boeken gekregen. Ze zijn geschreven door Lauren Conrad. Ze is volgens mij bekend geworden door haar rol in de serie: ‘The Hills’. En ze heeft ook al twee boekenseries geschreven. En dan vind ik vind haar stijl ook nog erg leuk. Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar ik heb er al wel aardig vaak doorheen gebladerd. Ik ben erg benieuwd.

sam_2410_thumb

sam_2422_thumb

sam_2434_thumb

sam_2442_thumb

sam_2438_thumb

sam_2441_thumb

Ik begin met het boek ‘Beauty’. De buitenkant vind ik erg mooi. En ik vind de stijl vanbinnen ook erg mooi. Vooral de kleurencombinatie van wit, zwart en roze vind ik echt geweldig. In dit boek word je eerst veel over je eigen schoonheid, huidverzorging, haarverzorging, voeding en fit zijn verteld. Daarna gaat het verder met hele stukken over make-up. Er is zelfs een heel hoofdstuk met de naam: Make up tips, trucs en technieken. En dat kan ik echt wel gebruiken. Verder is er ook nog informatie over mooie, maar simpele kapsels en nagels. En ten slotte neemt Lauren je mee terug in de tijd. Ze vertelt dan wat over o.a. beauty in de 90’s of de 60’s.

sam_2408_thumb

sam_2427_thumb

sam_2448_thumb

sam_2451_thumb

sam_2452_thumb

sam_2456_thumb

sam_2461_thumb

sam_2459_thumb

En dan hebben we het boek ‘Style’ nog. Misschien denk je bij stijl snel aan mode, maar die twee dingen verschillen wel. Stijl is iets waar ik mij de laatste tijd best wel veel mee bezighoud. Wat voor make-up en welke kleding geven nou een mooie combinatie? En meer van daar soort dingen. Ik denk dat ik uit dit boek veel tips en inspiratie kan opdoen.  Het boek is verdeeld in drie categorieën: mode, beauty & lifestyle. En die categorieën hebben dan weer allemaal deelonderwerpen. Ik kan niet wachten om ook dit boek te lezen.

h   sam_2466_thumb

Ik moet er nog even goed over nadenken welk boek ik als eerst ga lezen. Ik ben echt dol op dit soort informatieve boeken over dit soort onderwerpen. Ik heb volgende week trouwens echt een stressweek, aangezien ik dan twee werkstukken moet inleveren, een presentatie moet houden en ik moet gaan beginnen met leren voor de toetsweek. Nog even volhouden. Wat vinden jullie trouwens van deze boeken?

liefs-margriet